Mg8585 Hanimlar sizde durumlar nasıl. Bir yandan sıcaklar ve bir yandan uzun günler. Artik ev işi, yemek yapmak bile zor geliyor bana
tazebiranne_hg04 Mg8585 bende öyle 🥲Ağırlaşmak sürekli idrara çıkmak yemek ev işi nefes nefese kalıp sürekli yorulmak…
Seyda94_ Mg8585 benimde ilk hamilelik. 31. Haftada iflahim kesildi tüm gün bel ağrısı çekiyorum yemek yapmak bile gelmiyo içimden ama mecbur koca görevden geliyo aç 🙄🙄 Yürürken penguen oldum iyice
eftelya_ser Mg8585 ah canım 34+2 yim her gün işe gidip geliyorum dediğin gibi hiçbir şey zorlamıyor çok şükür ama sıcak çok fena malesef zaten hamile olduğumuz için +5 derece bize
tupbebekannesi123 Mg8585 sıcaklar bir de ayaklarımda aşırı ödem başladı yürüyemez hale geldim daha 33. Hafta
Mg8585 Seyda94_ Ben de aynıyım. Düzgün uyku yok zaten. Ben de işleri zorunlu olduğum icin yapıyorum valla
Aysenkaplann Seyda94_ bende 33 haftalığım. Benimde çok fazla bel ağrım vs oluyordu doktorum magnezyum yazdı şuan hiç ağrım olmuyo
212 38 e girdim gerçekten günleri sayıyorum artık ama gerçekten bende bunaldım. Hareketsizlik de bir yandan nasil doğuracam hiç bilmiyorum
Mg8585 212 normal doğum düşünüyorsunuz sanirim. Ben sırf beklememek için isteğimle sezeryan olucam 38 de. Sizin de sağlıcakla gelsin inşallah bebis.
asli-95 212 15. Haftadan 35. Haftaya kadar yatmak zorundaydım herkes normal doğum olmaz güçsüz kalmışsındır dedi ama 3 saatte doğurdum. Allah güç veriyor :)
Michail zumradmr_11 bebeginiz kuveze girdimi acaba erken dogum riskim varda bu yuzden cok endise ediyorum aylardir yatakdayim
Mg8585 eftelya_ser ben ise ara verdim hamilelikle.o yüzden de sanırım zaman gecmiyor. Yaz hamileligi çok zormuş bir de.
eftelya_ser Mg8585 aynen hele son haftalar da hiç çekilmiyor zaten sıcak sen daha da terliyorsun geceleri serin serin uyumak isterdim açıkçası şu dönemde
zumradmr_11 Michail bende erken dogum yaptim gebelik tansiyonum oldugu icin 2 tane ölü dogumum vardi doktorum onun icin daha fazla riske atmadan bugun planli sezeryanla aldi ben bebegin direkt kuveze gircegini dusunuyodum ama bi baktim odaya yanıma getirdiler 1 saat kadar benimle kaldi emzirme sonrasi nefesi degsti kucuk oldugu icin yorulmuş tedbir amacli tekrar muayneye götürdüler herşeyine bakilmis sorun yokmus ama.suan kuvezde solunum destegi aliyor tedbir amacli yarin sabah yada en gec yarisi gun yanima getirceklerini şöylediler hic korkmayın heleki 34. Haftayi aştiysaniz daha kolay oluyo surec saglikla alirsiniz insallah 😊
tupbebekannesi123 Mg8585 aynen ayaklarımı sokuyorum ama sürekli de tutamıyorum ben de geçmeyen bir idrar yolu enfeksiyonu var
Betusgani Mg8585 offf bende 35 haftalığım her gün daha da ağırlaşıyorum, daha çok ödem oluşuyor ve şişiyorum o kadar yoruldum ki her şey çok zor geliyor. İlk gebeliğim, ilk ayların gözünü seveyim son aylar çok zor 😔
ebru_mert Betusgani aslında günlük basit hareketler yaparsanız hem şişlikler azalır hem daha dinç hissedersiniz
Easl Betusgani benim de aynısı. Son ayların yaza gelmesi şanssızlık ama rabbim hayırla kucağımıza aldırsın