Fulyap93 Reglim 10 gün gecikti değerim 3.348 çıktı kese var ama doktor bana kese şekli sıkıntılı elips şeklinde gelişme sağlamayabilir dedi değerim yükselmiş geçen haftaya göre ama başına gelen var mı ?