Sanirim kafama asiri sekilde takiyorum:) kim ne demis, kim negatif enerji gondermis o yuzden olmuyor bebek diye. Fotograf koyunca icten diyorum simdi negatif enerji alicam yine olmayacak. Manyak oldum galiba ben arkadaslar😂 karsimda eltimgil yasiyor ve icimden yine diyorum negatif enerji yayiyor evime o yuzden olmuyor. Heeseyi kendim yapiyorum sanirim….. kafami temizlemek ve o salak dunyadan cikmak istiyorum. Kotu enerjiyi kendi kendime cekiyorum bunun farkina bari vardim. Evlendigimden beri neden oyle dusunceler var beynimde asla anlamadim. Esimle foto koyunca yone dusunuyorum o enerjileri. Kafayi usuttum sanirim.