TugbaTuhan Kızlar bu haftalarda gün veren oldu mu acaba şuan 38 haftadayım doktorum inat etti 39 alıcam diye bende daha fazla beklemek istemiyorum neden bu kadar tutmak istiyor anlamış değilim her yerim agrıyor biranönce çıksın istiyorum
Fundatercuman TugbaTuhan Ben şuan 36+5im yarın sezaryan günü alıcam. Ben de doktoruma erken istediğimi söyledim ama o bana bebeğin içerdeki bir gününün dışardaki bir haftaya eşit olduğunu söyledi. Hiçbir problemin yokken neden erkenden alalım 39a kadar bekleticem dedi. Şimdi ne diyecek bilmiyorum geçen hafta nstde sancilarim çıkmıştı çünkü. Yarın belki 38e gün verir bakalım.. Ama bende bir an önce çıkartmak istiyorum çocuğumu karnimdan 😂
Cansuyy TugbaTuhan benimde 40 . Haftaya kadar bekletiyo daha 6 günüm kaldı derken korona oldum 😣😪 şu an hastanedeyim çok korkuyorum bbeebegime birsey olursa nasıl yaşarım ben
3prens71 TugbaTuhan bnde şuan 32. Haftadyım cnm cuma gunu kontrolum vrdı sordum bnde ne zaman alırsınz dye 38 bıtınce 1-2 bekler alırım dedı ne kdr durursa o kadar ıyı dedı bnada
_prenses_annesi TugbaTuhan yaa kızlar bende şunu. Merak edıyorum atıyorum normal hafatn 38 ama. Usg 39. Ya hani. Onun doğuma bı etkısı oluyormu. Acaba. Yanı onuda hesaplayarak mı doğum yaptıryoröar
TugbaTuhan Fundatercuman evet benim doktorum da kalsın içerde daha iyi kilo alıyor falan diyor ama işte sıcaklardan göbekten rahat edemiyorum biranönce olsa diyorum ama hakkına giriyorum aslında galiba
Cansuyy TugbaTuhan 39 haftamdayim şu an hastanedeyim doktorla konuşmayı bekliyorum ben de hiç bir şey bilmiyorum tek istedim oğlumu kucağıma sağ salim almak 😓😓😓