gzdeptpt Gebeliğin ikinci trimester döneminde vajinada kaşıntı, beyaz lekeler ve ufak uçuk tarzında yaraların oluşumunu yaşayan var mı?
Selamcanim gzdeptpt normal bi durum değil bu. Gebelik hastalık değildir. Öyle düşünün. Varsa bu probleminiz doktorunuza gidin. Mantar gibi birşeydir.
gzdeptpt Selamcanim mantardan şüpheleniyorum bende ama arştırdım hamilelikte kaşıntı ve mantar oluşumu ikinci trimester döneminde oluyormuş doktor randevumu aldım bunun için ama merak ettim başka yaşayan var mı diye
Selamcanim gzdeptpt yok yahu belli olmaz o. Bakmayın siz. Arkadaşım birinci dönemde de oldu hala devam ediyor yani. Enfeksiyon da bebeğe geçerse sıkıntı. Siz yine de önlem amaçlı gidin doktora. Belki sıcaktan da olabilir. Belli olmaz tabii.
gzdeptpt Selamcanim gidicem ama randevu gününe var daha. Şu an antepte memleketteyim ve çok sıcak buralar belkide sıcağın etkiside olmuş olabilir dediğin gibi
Selamcanim gzdeptpt Ben az bi sirkeyi su ile karıştırıp pamuk yardımı ile sürüyorum. Enfeksiyon var ilaç kullanıyorum ama bunu normal zamanda da yapardım kaşıntım olunca. Hani seni de rahatlatabilir. Lakin önerir misin dersen hamile olduğumuz için herşeyi öneremiyorum malesef.
gzdeptpt Selamcanim off evet maalesef doktorla konuşmadan bende her hangi bişey kullanmıyorum bakalım. Çok teşekkür ederim ☺️