3babymom kesinlikle ben hep devlete gittim normal doğum diye yirtindim oğlum 39+3de 4200 göründü sezeryan kağıtları hazirla 4kg üstü normal yaptırıyoruz dediler garanti olsun die kan vs verdim ama sezeryan yaptirmicam aklım ole 39+4 de suyum patladi yatis yaptılar acil 3cm açıklık vardi 4600gorunuyor dediler normal olmaz sezeryan aynı gece sezeryana alındım alinana kadar hep kontrol ettiler acikligi sancı yok tabi derken 3850 doğdu oglum bu işler nasip ultrasinda hata payı hep var makineler eskiye daha çok var ama herseyin hayirlisi