Layd789 Kizlar yaşayan var mı açlık ve 1.toklukta sıkıntı yok ama 2.se biraz yüksek çıktı diyetle çözeriz bu işi dedi doktorum ama bebek gayet iyi var mı yaşayan bilgisi olan biri