Arkadaşlar bugün kadın doğuma gittim. Kürtajdan sonra bir ayda iki kere regl gördüm bir hafta arayla. Bugünde sümüksü bir yapıyla kan karışık akıntı oldu. Baktırdım ve kist patlamış olabilir dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı? İlaç filan yazmadı bana. Nasıl geçer diye de sormadım unutup. Başka bir doktora gitmeyi düşünüyorum.