fasulyem_1321 kendini yorma canım , ilk hamileliğimde daha öğrenmeden ev taşıdık, cam sildim, evi baştan aşağı detaylı temizledim, saatlerce ütü yaptım, bişey olmaz diye su şişelerini kaldırdım çok pişman oldum öğrendikten 5 gün sonra düşük yaptım. Allah kimseye yaşatmasın. Şimdi o kadar dikkat ediyorum ki evi süpürsem bile bir odayı süpürdükten sonra neredeyse 1 saat dinleniyorum. Doktor maşallah çok iyi kalp atışı da gümbür gümbür, kanama alanında yok dedi ama yine de kendimi yormam. Sende yorma, hiçbir şey senden ve evladından değerli değil unutma