262626 Hanımlar bugün doktorum bebişin doğacağı yok perşembe gel yatışını yapalım suni sancı vercem dedi. Suni sancıdan çok korkuyorum benim gibi olan varmı? Ne yapmalıyım panik yaptım.
Mirayinannesii Tam 40haftalık suni ile doğum yaptım. 🌸 suan 4 buçuk aylık 🙏🏼 Hic korkmayın herşey olacağına varır rabbim yardım eder 😍 Açılma var mı ?
Aminegokce Naznaz6224 40+6 da suni sancı ile doğum yaptım herşey normal bebek sağlıklı ise biraz daha bekleyin 39 haftalık mı olacaksınız 1 Ağustosta
Naznaz6224 Aminegokce belimden amaliyet olduğum ıcın artık cok zorluyor diye 39+2 de dogum dıye dusunduk
Aminegokce Naznaz6224 ilk doğumumda sancıyı evde çekip 6-7 cm açılma ile geldiler hep bende orda suni sancı ile anam ağlıyordu resmen şimdi ikinciye hamileyim bi sıkıntı olmazsa beklemeyi düşünüyorum. Geçmiş olsun inşallah hakkında en güzeli olur kolay doğumlar diliyorum 🤲🏼🥰