Nesrinnnnn Nesrinnnnn yaşamadım ama burda çok okudum canım bende çok korkuyorum olursa diye sürekli bakıp duruyorum kanamam var mı diye. Önemli olan kırmızı kanın durmasıymış Kahverengi leke 10 gün kadar sürüyormuş. Sağlıkla bebeğini kucağına alan annelerin de yazdıklarını okudum, gebeliği 35. Haftayı bulmuş olanlarında çok şükür ilaçlarla atlatmışlar hepsi. Şimdi yaşamış arkadaşlar gelir yazar ama bi ihtimal olmazsa görmezlerse diye yazmak istedim 😇 bolca yat dinlen hatta sadece tuvalete yemeğe kalk hayırlısıyla atlatacaksınız dualarım seninle 🙏🏻🙏🏻