sabi_sf Kizlar merhaba ben kendimi çok halsız hiss ediyorum. Çok az yemek yiye biliyorum, sürekli uykum var ne yapayım . Bişeyler önerin lütfen, sizler nelerle uğraşıyorsunuz. 6+2günlük hamileyim
tecrubesizanneadayi12 sabi_sf birtek ben öyleyim sanıyordum ağzımda sürekli bir demir tadı yorgunum halsizim kolumu kaldıracak dermanım yok artı olarak migrenim var iki günde bir migrenim tutuyor mutfağa gidipte yemek yapamıyorum yani anlayacağın rabbim yardımcımız olsun
2022Mom2022 sabi_sf 4+2yim sürekli tansiyon düşüklüğü baş dönmesi yatıyorum ayakta duramıyorum berbat geçiyor 😭
sabi_sf tecrubesizanneadayi12 aynen bende kaç gündür hiç bişey evde yapmıyorum sipariş ediyorum. Etdiklerimide yiyemiyorum. İnsan kendini depressiyondaymış gibi hiss ediyo
Seymabas Çok normal ilk haftalar böyle oluyor. Bol bol dinlen gerilme. 12 haftadan sonra düzelirsin inşallah
sabi_sf Selamcanim bugün ilk defe kusdum, kolumu kaldıracak halim yok 48 kiloydum. Belki de şimdi 44 falan olmuşum 🙁