Busraninki Kızlar bebişimizin ismi eşimin gönlündeki isim “asya” ve benim istediğim isim olan “berra” olacak. Ama “asya berra” mı olsun, “berra asya” mı karar veremiyoruz. Çok basit bir sorun belki ama sizce hangisi kulağa daha güzel geliyor 🙈
Kbr Busraninki berra isminin cocuklar icin agir oldugunu ve ruh sagliklarini etkiledigini duydum bir tanidigimizdan torunu icin iki isimliymis bazi sikinrilar yasamislar hevesinizi kirmak istemem ama bilginlendiriyim dedim bir arastirmaya deger
Melos Bence de berra Asya derken iki a Yan yana geldiği için takılıyor gibi oluyor ama Asya berra kulağa çok hoş geliyor ☺
Busraninki Hepinize çooook teşekkür ederim kızlar 😍😍😘😘 valla kapı süsü çikolata siparişi vericez, veremiyorduk kararsızlıktan. Şimdi asya berra içimize daha çok sindi. İyiki varsınız🤗😍
Busraninki Kbr bu konuyla ilgili kaynak belirtir misiniz? Dini ve ilmi kitaplarda araştırdım ancak bir bilgiye ulaşamadım. Siz nereden okudunuz veya öğrendiniz merak ettim.
Kbr Busraninki https://sorularlaislamiyet.com/peygamber-efendimiz-asv-neden-berre-berra-ismini-degistirmistir
Busraninki Kbr teşekkür ederim paylaşımınız için. Bu konuyu tekrar konuşmamız lazım o zaman eşimle🙁 kafamda tereddütle çocuğuma isim koymak istemem çünkü😔
Kbr Busraninki rica ederim hevesinizi kacirmak istemem asla onumde bir ornek olunca kayitsiz kalmiyim dedim hassas bir konu sonucta Allah saglikla kucaginiza almayi.nasip etsin bal kizinizi☺
Kbr Busraninki rica ederim hevesinizi kacirmak istemem asla onumde bir ornek olunca kayitsiz kalmiyim dedim hassas bir konu sonucta Allah saglikla kucaginiza almayi.nasip etsin bal kizinizi☺