Gksuaydn yani öyle olur gibi. Cünkü okullar açıldığında siz doğum yapmış olacaksınız büyük ihtimal ? O zaman da zaten alınmaz, ya da simdi alacaksınız çalışsanız da çalışmasanız da . Ya da oluyorsa, doğumdan sonra direkt doğum iznine başlayacaksınız yani simdi kullanacağınız izni o zaman kullanacaksınız