Bukiiiiiiii Kizlar cok sukur dogurdum haftasi erken olmasina ragmen saglikli bebegim yaninda ama emmiyor ya meme ucunu alamiyor napicam vok uzuluyorum sabah dogrdum sezeryanla sutumde emince gelmio nplur akil verin bana
aylinpalaa Bukiiiiiiii öncelikle rabbim hayırlı sağlıklı uzun bir ömür nasip etsin 🌸 sormak istediğim bir şey var; haftası biraz erken bi sıkıntı mı vardı acaba?🥺bende 34+1im erken doğumdan korkuyorum yalancı sancım çok çünkü
Ozge Bukiiiiiiii benim sütüm doğumdan 3 gün sonra ilk banyodan sonra geldi. Şimdi de memeyi tutmuyor. Sağım yaparak veriyorum şimdi. Deniyorum bol bol silikon göğüs ucu falan aldım bakalım.
Marblingg Bukiiiiiiii gozunuz aydin bende 34+4 deyim erken dogum riskim var kac kilo dogdu kuveze alindi mi bide memenizi siyah olan kisimdan vermeye calsiin gelmesi icinde sicak suyla masaj ve imkaniniz varsa pompa ile sagin cok ise yariyomus allah yardimciniz olsun
Bebetoveannesi Bukiiiiiiii canım sakin ol stres yapma kaşıkla mama ver aç kalıp sarılık olmasın benim de üç gün sonra banyodan sonra geldi ve yemek yedikçe karnım doydukça arttı senin de öyle olur hiç telaş yapma Allah analı babalı büyütsün 🥰
Bukiiiiiiii aylinpalaa suyum azalmisti canim maalsef faha fazla kalamadi karnimda cikardilar suan saglikliyiz kuvezede girmedik cok sukur hic korkma sakin hafta erken degilmis ❤️🙏
Bukiiiiiiii Marblingg Cok teşekkür ederim 1900 kilo dogdu ama saglikli oldugu icin kuvexe girmedi yanımda suanda cok sukur 34 hafta erken olmuo bu bebisler bizden gucluler cok korkuyordum ama masallahhh savaci bebislerikiz hic kokrkma rabbim zamaninda gekmeyi nasip etsin insallaj ❤️
Ozlemdolugan Bukiiiiiiii benimde meme ucunu almamıştı canım silikon meme ucu aldım hala öyle emebiliyor 🤷♀️Süt içinde komposto iyi geliyor diye duymuştum
Minigindunyasi Bukiiiiiiii göğüs ucu alablrsin we babynin fln belki öyle alır bide iğne vurulmsmydun ciğer gelistiririci
Ebruhalime Bukiiiiiiii merhaba bende 13 temmuzda sezeryan oldum, göğüsmü almakta zorlandı wee nin silikon göğüs ucunu aldık emiyor şuan hemen süt gelmedi artık geliyor. Onu deneyin birde emdikçe gelir
Ozge Bukiiiiiiii kaşık biberon ile veriyorum şimdilik ama baktım olmuyor antikolik biberon almıştım onu vericem.
Leylican Çok sevindim rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin ☺️ 35+5teyim sancılarım başladı bebeğimin ölçüleri 39haftalık görünüyor şekerimde yok umarım bizde küveze girmeyiz cok korkuyorum
NehirinAnnesiii Ozge kaşık biberonu saglik ocagindaki hemsiremde onerdi bana sezeryan doğum yapacağım icin hangi marka aldınız acaba bide nerden aldınız ogrenebilirmiyim?
Pcoslubiranne Bukiiiiiiii ya masallah ciger gelistirici vurulmus muydunuz? 1900 kiloyla ve erken haftada kuvoze nasil girmedi merak ettim..30 haftadayim bende 2 kiloymus oglum erken gelir diye korkuyorum.
61boncuk61 Kilo ile kuvozun bir bağlantısı yok. Organın gelişimine bağlı.3 kilo olsa ciğerleri gelişmemiş olsaydı kuvoze girerdi.Masallah bebiş çok gucluymus.hemen uyum sağlamış.sutun ilk 3 gün zor gelir.Daha sonra gelicektir.saglicakla büyütün
Mars7676 Bukiiiiiiii bişey sorabilirmiyim acaba dün bnde hastane gittim nts girdim Bebek sağlıklı ama suyu az dedi doktor hareket etmezse acil gel dedi çok korkuyorum sizin suyunuz nasıldı suyu artırmak için su falan içtiniz mi yoksa direk sezeryanla aldılarmi ???