Çok fazla çatı darlığından dolayı sezeryana karar verdik,hissediyordum zaten doktor o kadar dar ki 1 kg lık çocuk bile geçmez buradan dedi yapacak bir şey yok yani hayirlisi olsun dedim. 38+4 de gün verilmiş oldu Rabbim hepimize saglikla kucagimiza almayı nasip etsin cok heyecanliyim😍😍 var mı benim gibi durumda olanlar