Afra_123 Zainep bilemiyorum kadro gelir diye şikayet de etmedim kadro da gelmedi bu sene bebek var diye sınavlara da çalışmadım işte adalet olmayınca. Siz yine de bı sigorta gününüzü kontrol edin bence
Senemturan Afra_123 bzm 3.cocuk hic bi yere basvuru yapmadik sut parasi icin daha oncede aldigi icn dogumdan snra 1 hafta icinde yatti direk esimin hesabina
Senemturan Hamileanne01 kuzenm almsti o calisiyordu zaten sabit 12bin degl prim gunune aldgn maasa gore degisiyo sanirim cnku o daha yuksek aldi 32.haftada izne ayrilmsti rapor alip isyerindeki muhasebeci hallediyor
Senemturan seymanurer emekli sandigi icn acikcasi pek bilgm yok sut parasi sgk ya zaten basvuru yapiliyor dogum parasida sosyal hizmetler mudurlugune bi forum dolduruyon o kadar 55 gun icinde yatiyor