Selamcanim erken gelmesi şu şekilde iyi değil diyor doktorların bir kısmı, bebeğin eşi yani plasenta vücuttan ayrıldığında hormanlardan dolayı süt gelir memeden, plasenta ayrılınca zaten doğumun yakın olduğunu bildirir, benim doktorumda bu şekilde söyledi