Sevgiiss etrafımda herkes o kadar kötü yorum yaptı ki şeker yükleme ile alakalı. Tek başıma gidip yaptırdım. 75lik yükleme yapıldı. 2 saat hastanede bekledim 1 saat arayla aç karnına dahil 3 tüp kan verdim. Son tüpü alırken hemşire açlık şekerimin sonucu çıkmıştı. Kilolu olduğum için korkuyordum bende ya şeker çıkarsa diye çok şükür çıkmadı. Rahat olun, içecek bana göre lezzetliydi çünkü asitli şekerli içecekleri zaten tüketmiyordum kilo almamak için 😂 inşallah güzel sonuçlar alırsınız.