Sblonbs Hayat hastanesinde doğum yapan veya yapıcak olanlar bakabilir mi, oda süsleme için kendi bünyesinde yaptırıyormuş sanırım, dışardan organizasyon kabul etmiyormuş diye duydum. Kendimizde süsleyemiyor muyuz acaba odayı
oykumm_1233 Sblonbs bende orda dogum yapıcam nasip se ama henüz bir bilgim yok bende bekleyeyım belkı biri yazar 🌸
Ozgeca Sblonbs merhabalaar ☺️ bende hayat hastanesinde doğum yapıcam inşallah kendi bünyesinde ki organizasyonu tuttum ancak kuzenim bu hafta doğum yaptı ve masayı kapıyı kendileri süslediler yani izin veriliyor kendinizin yapmasına. Organizasyon düşünenler içinde ben biraz seçici bir insanım ancak organizasyonunu çok beğendim tamamen sizin isteğinize göre yapıyorlar her şeyi a’dan z’ye kendim seçtim. Fiyatlar da açıkcası her bütçeye uygun var isterseniz sadece kapı önü süsleme yaptırabiliyorsunuz isterseniz sadece masa hazırlatabiliyorsunuz bir konuşmanızı, bakmanızı öneririm ☺️
Sblonbs oykumm_1233 sizin bebisiniz kaç haftalık oldu, görüştünüz mü hiç doğum ücreti vs için hastaneyle🤗
Oznrusk Sblonbs bende oraya gidiyorum canım geçen hafta konuştuk normal sezaryen 5400 dedi ama Ağustosta zam gelecekmiş tekrar
Sblonbs Mlkysf benimde doktorum dışardan, hastaneyle anlaşmasına göre 2.500 ₺ alıyordu, şu an zam gelmiş 4.500 ₺ sadece hastanenin aldığı ücret olmuş. Tabi bu kendi doktorumun anlaşmalı olduğu fiyat, farklılık gösterir mi bilemedim
Mlkysf Sblonbs yandık ya bu ne arkadaş sürekli zam geliyor bu hastanelere eskiden senede bir kere geliyodu
Cansuu16 Şuan gelmiş ve daha da gelicekmiş bu arada organizyonu konuştum dışardan ve kendi süslememizi kabul etmiyorlarmış
Sblonbs Cansuu16 evet ya öyleymiş çok saçma, 1.750 ₺ flan konseptler onlarda gerekli gereksiz şeyler dolu, ikramlıkları flan hiç güzelde değil. Para tuzağı
Aleyna-x Ecmel44 henüz gitmedim hastaneye doktor değişikliği yaparak yarın ilk randavuma gidicem özlem ballı çok duydum çok iyi diye bakalım