Merhaba hanımlar bugün 21. Haftam bitti ve ben dün 2. Kez serklaj ameliyatı oldum. Pazar akşamı başlayan kasılmalar sabaha doğru şiddetini arttırdı ve ben serklajlıyım diye bebek dikişlerime vuruyo zannettim ve sabah hastaneye gittim eşimle ben zannediyorum ki serum takıp gönderecekler rica minnet muayene olduk ve doktorum karından baktığımda bebek sağlıklı suyu yerinde dedi ama hiç görmek istemediğim bir görüntü var bu görüntü doğru mu diye vajinal muayene yapıcam dedi ama surat ifadesi görüntü doğru diyordu ne oldu hocam neyden şüphelendiniz dedim bi muayene edeyim söyleyecem dedi ve maalesef 5 cm açıklığım vardı dedi ki ya bugün yarın doğurursun ya da tekrar bi serklaj şansımız var onu deneyebilriz dedi başarılı olur muyuz dedim başarılı olduklarımız oldu dedi ve çok şükür tam 6 saat sonra girdiğim ameliyattan bebeğim karnımda çıktım. Size bunu neden anlattım burada çok okuyorum enfeksiyonum var doktora gitmeli miyim ağrılarım var gitmeli miyim diyenler için. İlk serklajımı enfeksiyondan ikinci serklajımı kasılmalarımdan yani sancılarımdan dolayı oldum. Lütfen ağrılara ve enfeksiyonlara karşı dikkatli olun. Ben şimdi yataktan çıkamıycam doğuma kadar ama olsun rabbim bebeğimi bana bağışladı ya yatarım mecbur.