Fundatercuman aylinnntrhn Ben de 36+5im yarın gün alıcam. Ama normalde geçen hafta gitmem gerekiyodu doktorumun acil işi olduğu için gidemedim ve gün alamadım. Yani 36da veriliyor diye biliyorum
Berfin-bektass aylinnntrhn Ben 36+4 deyim doktor herşeyi çok iyi 1 hafta sonra Miladı dolucak dedi sezeryan mı normal mi istiyorsun dedi normal dedikten sonra He o zaman kendi sancılarını bekliceksin dedi🥹
Berfin-bektass aylinnntrhn Şuan bende öyle düşünüyorum inanın🫣 herşeyini tamamladıysa gelsin istiyorum