Mazur görün beni birşey sormak istiyorum. Adet tarihimle gebelik haftam uyumsuz son adet tarihime göre 6 hafta 4 gün olması gerekirken beta hcg sonucuma göre ve kesenin küçüklüğüne göre dr hnm 4 haftalık dedi. Bi kaç kere kanama yaşadığım için progeston kullanmamı önerdi. Bugün ilk defa bi kere fitil olarak kullandım ama daha belirgin kan geldi. Düşük yapıyo olabilirmiyim. Progeston düşüğü gerçekten engellermi böyle bi durum yaşayan varmı.