Aysegu2611
Dilekçesini verdiyse yakında ayrılır o zaman. Fazla samimi davrandığı için insanlar o samimiyeti yanlış anlıyor. Espri anlayışıda samimiyetten dolayı ne yazık ki yanlış anlaşılıyor. Çalıştığı yerlere bakınca devlet hastanesi için bulunmaz bir nimetti. Hayırlısı olsun hakkında. Dilerim buraya körfez hastanesinden daha donanımlı daha iyi bir hastane açılır🙏🏻Buranın doktordan çok hastane sıkıntısı var. 12 yoğun bakım varmış devlette insanları koyacak yer bulamıyorlar. Covidten kırılıyor millet