BuseBasderici bende de oluyo 14haftalığız.
Bide bende sabahları kalktıgımda karnımın sol tarafında abartısız büyük bi portakal büyüklüğünde şişlik sertlik oluyo. Yani fotosunu cektim gören şoka giriyo o derece:) bi doktora danıştım instagramda takip ettiğim, büyüyen rahimle idrar keseniz yer değiştiriyo büyük ihtimal o kesenin baskısı dedi. İdrar tutmamaya çalışın dedi. Ağrı da sürekli olmuyo da bi arkadaşın da dedigi gibi ani kalkınca falan oluyo. Ama her sabah şişlik ve gaz ağrısı oluyo nezaman lavaboya girsem rahatlıyorum.