Kızlar 8+2 günlük gebeyim Ankara’da yaşıyorum .Hala hastahane seçemedim.Özele gidip o kadar para vermek istemiyorum.İkidir mecbur kalıp Zübeyde hanıma gidiyorum.Gazi üniversite hastahanesine giden arkadaşlarım var ama ordan randevu almak ve görünmek imkansız gibi.Asansör sırası ve 9. Kata çıkıp 2 defa alınan sıra ve saatlerce beklemeye rağmen gelmeyen sıra.Diğer seçenek olarak da şehir hastanesine gitmeyi düşündüm ve güzel yorumlar aldım.Ama ordan da rabdevu alamıyorum.Alsam bile bu hafta geçmiş oluyor ve 9 haftalıkken gittiğimde acaba takibe başlanır mı bilmiyorum.Gazi için bunu duymuştum ama şehir hastanesinde durum nasıl yardımcı olun lütfen