Ya benimkiler ikiz, 36. Haftada alıcam dedi doktorum. Çok korkuyorum ya 2.500ün altında kalırsa diye. Daha 7hafta bile olmadık ama her besinden almaya çalışıyorum. İnternetten örnek yemek listelerine bakıyorum imkanı yok onları yiyemem ben çatlarım. Şimdiden daha ya yetemezsem çocuklarıma psikolojisine girdim 😢