Ipekyrdy Knergiz ben de 35 TE dün başladım eşimin yapmasını istemedim kendim de beceremedim çok canım yandı nasıl olacağını da tam kavrayamadım muayenede dra rica edcem gösterirse yaparım
Zeyzey27 Ben yapmaya basladim esime yaptirioyrum 😂 bazilari görmus bayilari görmemis ama denemwkten ne zarar gelir .. weleda özellikle onun Icin olan masaj yagi kullaniyorum
Ayayya Eşimi ikna edemedim 😅 ben de kendim deneyeceğim bakalım nasıl olacak. Kaçıncı haftada başladınız acaba? Gizem260
Gizem260 Ayayya bana doktor 34 te başla demişti ama ben ilk defa 36 da yaptım cesaret edemediğim için bir türlü geç kaldım
Knergiz Ipekyrdy zeytinyağı ile yapın ben öyle denedim ebe paylaşmış yırtılma kesi olmuyormuş yaparsak. Bir şekilde yapmaya çalışalım ☺️