Esmeeer4221 Genlere de bağlı biraz, ne kadar yersen ye kimi zaman geliyor kilo alımı bile olmuyor ; bazende yemeyince daha fazla kilo alabiliyor. Kilosu da gayet normal sizinkinin. 33+0 da 2100 gr dı bizim. Her bebeğin kilosu kendine özel, aşırı kilo da iyi değil her ne kadar tombik olması daha sağlıklı gibi lanse edilsede bu devirde, iyi bir şey değil. 🙏🏼