Deletedmom422 Günaydın hanımlar. 12 haftalık hamileyim. Doktorum ultrasonda plasentamda boşluklar olduğunu söyledi. Başına böyle bir durum gelen var mı? 😯
BuseBasderici Deletedmom422 plasentada boşluklar olunca noluyormuş peki. Bende 12 haftalığımda merak ettiğim için sordum
Ozmer Deletedmom422 gebeliğin en başında bana da ufak bir iki boşluk olduğunu söylediler bende korktum hemen perinatoloji uzmanı bir profa gittim. Hiçbirşey olmaz korkma dedi keza 38+3üm bir sorun yaşamadık 🙏
Deletedmom422 BuseBasderici bilmiyorum. 😶 Doktorum zaman içinde düzelebileceğini söyledi. Endişelenmem gereken bir durum yokmuş ama internette pek bilgi bulamadım.
BuseBasderici Deletedmom422 internetten baktım şimdi evet yazmıyor sadece birisi sormuş plasentada boşluk var erken doğum olurmu diye doktorda boşluklar erken doğuma neden olmaz yazmış
Deletedmom422 Nily cinsiyeti öğrendik ikili test zamanıydı derken kafam karıştı 😑. Bundan sonra doktora gitmeden önce aklıma takılanları yazıp gideceğim ☺.
Deletedmom422 Ozmer rahatladım şimdi. Perinatolağa gidecek kadar endişelendirmedi beni. Ultrason görüntülerini aldı. 16. haftada tekrar değerlendirecek.
Nily Deletedmom422 tabi cnm mutlaka herseyi sormak lzm Aklimizda kalicana not al oyle git bende bir ara oyle uaptm Cunku ultrasonda bebegmi gorunce Doktor herseyi normal deyince benm icin dunya duruyordu:)) unutuyodum hep sorcaklarimi cikiyordum