Arkadaşlar yarın öğlen kontrolüm var 9+5’iz. Bu 4.gebeliğim, üçü güzel sonuçlanmadı inşallah bu sefer bebeğimi kucağıma alırım. İkinci gebeliğim 9.haftada kalmıştı kalbi duruyordu. Dua bekliyorum sizlerden de inşallah yarın güzel haberler alırım acayip heyecanlıyım, korkuyorum.. Dualarınızı eksik etmeyin 🤲🏻🌸