Kızlar doktora gittim beneğin kilosu sınırda dedi 33+5 haftalık hamileyim 2400 çıktı kilosu biraz daha kilolu beklerdim dedi seni yakından takip etmek istiyorum dedi haftaya bidaha gel olmazsa aspirin vereyim dedi aranızda böyle olan var mı? Bebek kilo alsın diye ne yapmalıyım?