Umran__37 Kizlar 34+1 bugun doktor kontorolum vardi ve bebegin ters durdugunu donmezse sezeryan olucagini soledi boyle olup bebegi normale donen oldu mu?
Aysekalkan Umran__37 ilkiski iyi geldiğini biliyorum bu haftaları hiç yaşadım dene bakalım yapış koca kaymasına 🤗😊
Aysekalkan Umran__37 acelesi var benimkiler 32de bı gelirler bunu ümit ediyoruz duracak sio verdi🤗😄😊🤪
Ziysan 38 e kadar donebilirmis hatta dogum sancilariyla donende varmis donmezse youtubede ebe egsersizleri var ters cocuklar icin