Deletedmon099282 Kızlar bat 31 kürtaj sonrası ilk deneyişim regl olcam gibi hissediyorum eğer regl olursam hesabı kapatıp gidicem son beş 😂 bakalım inşallah gebe kalırız bekliyorum burda beş günüm kaldı 😂
FatmaErdur Benimde bat 1 temmuz geçen ay erken gebelik testinde silik 2. Çizgi çıktı ama kanda negatifti ve regl oldum inşallah bu ay hepimiz iyi haberler alırız
Deletedmon099282 FatmaErdur 31 Temmuz ama kürtaj sonrası ikinci adetim olacak oturmadığı için belki geç de gelebilir o yüzden umutlanırım diye de endişeliyim
Deletedmon099282 Kubra-2363 geçen hafta test yaptım silik çıktı sonraki gün de yaptım bu kez negatif çıktı erken gebeliği de geçen hafta yaptım o da negatif. Çok erken yaptım hepsini ama psikolojik olarak elendim bu ay 😂
Sinem94 Deletedmon099282 üzülme cnm önümüzdeki aya denersin zamanı gelince bebeişlerimiz bize gelecek inaniyorum ben 😊🙏