minikturtam1 Biliyorum pek yeri degil ama bayadır kiralık ev bakıyorum. Bu bölgede olup cevresinde kiralık ev olan varmi ? Butcemiz max 3.000Tl akcaburgaz ve atatürk mahalleside olur. Belki yardımcı olabilecek birileri vardır.
Eslemim34 minikturtam1 Atatürk mah. Oturuyorum sitedeyim iki tane kiralık daire vardı sitede biri ikibuçukdu diğerinin kirasını bilmiyorum verilmedeyse. Bakablrsnz
minikturtam1 Dilarac canim butcemiz kisitlı. Bu fiyata bulamak biraz zor gibi. Butcemize uygun bir yer varmidir ki ?
minikturtam1 Dilarac biz kayinvalidemlerle oturuyoruz. Esenyurt osmangazideyiz (muhacir) önceligimiz burası ama burda kiralar asırı artmiş.burada bulamassak akcaburgaz ve ataturk mahalleside olur.
minikturtam1 akngmzkrbck amin ins. Bulabiliriz. Su an piyasada cok kotu. İhayirlisiyla bir kapı acilir ins. 🤲
minikturtam1 Eslemim34 ayy gercekten cok iyi olur. Ama iletisime gecebilecegimiz biri varmi ? Ev sahibi Tanidik birisi ise iletisime geçmemiz konusunda yardimci olurmusunuz ?
Eslemim34 minikturtam1 Girişteki boşmuş sanırım bebekten dolayı aşağı inemiyorum indiğim de size bilgi veririm
minikturtam1 Eslemim34 cok sagolun 😊allah ragzi olsun.acelemiz yok Musait olduğunuz bir zamanda sorarsaniz cok mutlu olurum.