Merhabalar hanımlar yine ben ve bu sefer 2. Bebeğim için buradayım ilk bebeğim 9 aylık ve 4 haftalık hamile olduğumu bugün öğrendim biraz şaşırdım bocaladım kaygılandım nasıl olacak diye tabiki tek temennimiz sağlıkla gelmesi ama nasıl olduğunu asla anlamadık ilk bebeğimde yumurtlama takip etmiştik bunda şıp diye nasıl oldu eşimde bende inanamadı sizlerin 2 çocuğu arasında kaç ay var daha erken kalan var mı 😅