Ben almadım dogumdan sonra ihtiyacım olursa alırım demiştim ve sonra kesinlikle lazım oldu bana. Bebeğim yarin tam 2 aylik olacak meme almıyor bu yüzden sagip veriyorum. Medela markasını kullanıyorum elektrikli ve 2 başlığı bulunuyor çok memnunum 😊 çekim gücü de gayet iyi. Manual olanı da var ama onu kullanamadim.