Caglatan fatmakoken1_ canım dogum sancısı olması icin düzenli karnının sertlesip gevsemesi lazım 2-3 dk da bir sertlesip gevserse dogum sancısı demektir takip et sende her dk agrı olursa yalancıdır düzenli girip cıkması lazım agrının
Mlkysf Nur0134 benim yaşadığım bıçak saplanır gibi şiddetli bir ağrı bazen hafifliyor bazen artıyor düzensiz bir şekilde ama birde karnım taş gibi oldu bir tarafı
Mlkysf Sehrihuzun nst yapıldı sonucu hemsire doktora gosterdi progestan yapilsin demis yaptirdim doktor doğuma gitti göremedim yarın arayıp sorcam bakalım sancı yok demisti ilk nst çıkmaya başlayınca ama
Sehrihuzun Mlkysf progestan erken dogum riski yada düşük icin yapiliyo bildigim kadaryla yengemde yaptiriyo kendinize dikkat edin cok yormayin kendinizi ♥️
Mlkysf Sehrihuzun belki de ağrım olduğu için tedbir amaçlı da yaptırmış olabilir biswy demedi çünkü yatış falan da vermedi