Arkadaslar gebeliğimin 7. Haftasındayım doktor folik asit vermedi bugun ebe söyledi başlaman gerekiyor diye. Aslında geçen haftaki muayenede aklımdaydı 2. Gebeliğim ama unuttum sonradan ebenin tekrar söylemesiyle aklıma geldi sadece decavit vitamin verdi onda da folik asit oranı az bakalım tahlil vermiştim sonuçlarını almaya gidince hatırlatıcam doktora. Folik asit şart değil mi aklımda geziniyor sorular bu doktor bana niye yazmadı anlamadım?