Kızlar merhaba. 22 haftalık hamileyim. Dün detaylı ultrason randevum vardı gittim fakat bebeğin pozisyonundan dolayı birçok yeri görünmedi. Doktor birkaç gün sonra tekrar gel dedi. Tekrar gidildiğinde yine mi ücret ödeniyor bilgisi olan yazabilir mi? Maalesef doktora sormayı unutmuşum hastaneyi de artıyorum sormak için ulaşamıyorum. 🤷🏻♀️