Kızlar 18+5 olduk doktor genel muayenede çok endişeli konuştu bebeğin eşinin aşağıda, rahim ağzında olduğunu söyledi acil bir durumda hemen gidebileceğimiz hastaneyi falan anlattı.Kanamam ağrım hiç yok böyle bir durum yaşayan var mı ? İlerleyen haftalarda yukarı çıkan var mı ? 2 hafta sonra da detaylıya gideceğiz.Bakalım orda ne diyecekler.