BebisiinAnnesi Ya kızlar size de oluyor mu yada olan varmı 37+4 olduk bir halsizlik bir uyku hali kalkıp lavaboya bile zor gidiyorum doğum yaklaştığı için mi böyle daha ince temizligimi bile yapmadım
emine_ylmz BebisiinAnnesi bende de tam tersi oldu 37+3 olduk dün cam sildim bugün kışlık fasulye attım dolaba ne bilim bı değişik enerjik hissediyorum ama bebeğim çok aşağıda sanki heran alttan çıkacak gibi
Ark BebisiinAnnesi bende 36 haftaya girdim bu hafta ile geçen hafta arasında çok fark var millet sokakta doguracan az dur yerinde diye diye nazar mi degdirdi bu hafta hicbirsey yapasım yok evde oturmaya alisikta değilim iyice bulaniyorum evde işler duruyor ben bisey yapamıyorum yiyip bitiriyorum kendimi😔
Mutluluk22 BebisiinAnnesi 37+4üm, temizliğimi falan önceden hallettim ama onun dışında aşırı halsizim ve bel ağrılarım var canım
Baharow Bende kalktığımdan beri ne yaptın diye sor tv açık boş boş bakmıyorum bile yataktayım sürekli ama uyku sıfır mutfağa gidiyorum arada sık sık wcye 😂 hiçbir şey yapasım yok.
Sahranr BebisiinAnnesi valla bende öyleyim ya26 haftasına gircez bı halsizlik hicbirsey yapasim gelmiyor sürekli uyku modundayim titiz bir insanimda şuan içim içimi yiyor 2gundur ev supurulmemis diye ama yok kalkamıyorum 😐🤦piskolojim bozuldu
Baharow Sahranr dün gece bismillah deyip evi toparladım sabah temiz olınca mutlu oldum oh be dedim ama yok iş yapamıyorum asla
Miiiii BebisiinAnnesi 37+3 gecen haftaya kadar aynı senin gibiydim ama bikac gundur iyiyim hatta iyiken evimi dip kose temizledihim halde yine uzerinden geciyorum esime son guzek ozenli yemekleri yapiyorum doğumdan sonra iki cocukla bi sure aparatif takilirix kesin 😂
Fundatercuman BebisiinAnnesi Gebeliğin en başından beri böyleyim ben. Tek yaşadığım belirtidir bunun dışında hiçbir belirti yaşamadım desem yeridir. Şuan 36+5 oldum hala aynı..
Gmzbiri BebisiinAnnesi 32.haftadayım bir gün enerji patlaması yaşarken ertesi gün baygın gibi yatıyorum🤭