Cananbinici Selam tatlış anneler 10+3 deyiz cinsiyeti merak ediyorum sizler kaçıncı haftada öğrendiniz 😍😍
brgul_34 Cananbinici canım biz 15haftada öğrendik doktorum birdaha ki randevuya kadar bekleyin demişti kiyafet vs almayın demişti sonrada detaylı da tam öğrendik allah nasip ederse oğluşumuz olucak inşallah 🤲❤️👶🤰