Oelrlrkmemdmd Kızlar 30 haftalık olduk bugün günde 2 kez en az bir dakika yada iki dakika kalp atışından şiddetli pıt pıt ediyor Karnım hıçkırıyor diye duymuştum ama doğru mu acaba bir dakikadan sonra geçiyor
Egemenn Oelrlrkmemdmd bebegin saglikli oldugunu gosteriyor hickirik, masallah🧿 emme refleksi ile dogucak demekki benim oglumdq parmagi agzinda emerken dogdu saglikli cok sukur🧿
Muallime_97 Oelrlrkmemdmd 33. Haftadayız bizde de hıçkırik oluyor bebegin sağlıklı olduğunu gösterirmiş çok şükür
Nskyhn Egemenn ya ben hiç hıçkırık görmüyorum hissetmiyorum. Tam tersine ayağını göğsümun altına dayıyor oraya çıkmaya çalışıyor sürekli ayakları ile vuruyor. 29+3 şu an. Kafası aşağıda dedi geçen doktor. Hiç dönmüyor mu ki
Oelrlrkmemdmd Egemenn evet bende araştırıyorum sağlıklı olduğu için hıçkırıyormuş ☺️ Canım yavrum emsin tabi tek hayalim sürekli emziren anne olmak
Oelrlrkmemdmd Nskyhn Bende 29 dan sonra hissetmeye başladım belki 30 da hissedersin böyle yattıgımdaaa kalp atışı gibi atıyor hissetmemek imkansız
Nskyhn Oelrlrkmemdmd ay hadi yaa merakla bekliyorum benimki sürekli yukarı çıkmaya çalışıyor ayakları ile abaniyor sonra da vuruyor canım çok acıyor cidden şöyle sakin sakin hıçkırsa görsek 😂 şiddet meyillisi gibi. 😂