Nes1be Kızlar merhaba Perşembe günü 36+1 de sezeryanla doğumum gerçekleşecek 3 aydır belim tutulduğu için yerimden kalkamıyorum yürüyemiyorum dua ederseniz çok mutlu olurum sağ Salim bebeğimi kucağıma alayım🙏🏼
Nes1be Ark 3 aydır belim tutuldu hiç bir şekilde yerimden kalkamıyorum çok ağrı çekiyorım bebeğin gelişimini tamamlamasını bekliyordum doktor 36 haftam dolduğu için sezeryan yapabiliriz dedi bebeğin gelişimide iyi çok şükür bir sıkıntı olmaz inşallah
Seydanuurr4 Nes1be şey mi canım nst de çıkıyor mu sancıların Suan o durum bende de var ama sırf seni rahatsız ettiği için mi agrı alınacak cocuk