Kızlar merhaba 38 haftalık hamileyim. 29. Haftadan itibaren bebeğimde karın çevresi ve kilo geriliği başladı. Kordon bağında ve suyunda bir problem olmadan haftalık 100gr olarak almaya devam etti ama 37. Haftada bile 2500grdı. 37. Haftada suyumuzun azaldığını söyledi doktorumuz. Normal doğum istiyordum su azalmaya devam ederse sezaryen olacağım. Sizce doğumu başlatmak için hareket etmeli miyim? Yoksa beklemesi kilo alması açısından daha mı iyi bilemiyorum. Aynı durumu yaşayan bir fikri olan var mı?