AslanBebeginAnnesi Covid testi yaptım sonucu bekliyorum dün geceden beri ateşim düşmüyor kızlar öksürüyorum bogazım cok agrıyor. 6 saatte bir parol içiyorum ama zerre kadar fayda etmiyor. Yüksek ateş çok tehlikeli diyorlar korkuyorum lütfen fikir verin
Nskyhn AslanBebeginAnnesi geçen eşimde böyle oldu her yerine bez ile sirkeli su yaptım sürekli değiştirdim yavaş yavaş düştü
Gizem260 AslanBebeginAnnesi bende covid geçirdim geçen haftalarda ateşim 38 küsürdü elma sirkesi ile suyu karıştırıp soğuk olacak bezleri suya batırıp alnıma göğüsüme sırtıma bacaklarıma kol altıma falan koyduk sürekli sık sık soğuğa yakın ılık duş aldım parol içebiliyoruz zaten sadece bol su içtim birde
Kelebekk-0307 AslanBebeginAnnesi 3 diş sarımsağı dövün üzerini geçecek kadar zeytinyağı ekleyin biraz bekleyip ayaklarınızın altına sürün üstüne de çorap giyin gecen hafta eşim grip oldu ateşi vardi baya titriyordu bunu yaptm düştü hemen özellikle gece baya etkili oluyor bir kaç saat aralıklarla sürmeye devam edin öksürük vs yi de kesiyor bebeğime de yaptm o da dünden beridir hasta öksürüğü kesti
AslanBebeginAnnesi kahvesever__ gittim işte. dedi ki hiçbir şey yapamayız hamilesiniz dedi. 6 saatte bir parol kullanın dedi ama düşmüyor ateşim
Qnl AslanBebeginAnnesi parol benim ateşi düşürmüştü biraz bekle cnm ılık duş al bal ye kaşık kaşık boğazını rahatlarsın
Vera09 AslanBebeginAnnesi ilik dusa girebilseniz cok iyi olur. Bir de sirkeli suyla vucudu silmek, koltuk altlarina bileklerine alnina sirkeli bezi koymak. Kovidken bu sekilde yapmistim dusurmustu buraz zor olsa da en iyisi dus