Yagmur61 12 haftalık iken erkeğe benziyor dedi ve ben 12 haftalık olduğun da 5 gün sonra tekrar hastane gittim dayanamadim ve o zaman Gine erkek dedi ve değişir mi sizce şuan 12+5
_ozlmm Yagmur61 erkek kendini kafa yapısı olarak o haftalar da çabuk belli ediyor aslında değişmeyebilir de 🙈
Hanife47 Yagmur61 benin kızımda erkek deidler 12 haftalıkken şuan 4 yaşına girecek Allah izin verirse
Umay255 Yagmur61 19 haftalık bebişim değişmedi erkek erkeklerde çok az yanılma olur net pipisini gördüm öyle emin oldum🥰
Yagmur61 _ozlmm doktorum hep erken söylüyor doğru çıkıyor 3 aylık şuan 4 aylıkken gidicem birde daha gitmiycem heycanlıyım çok ultrasona girdim zararlıymış
brgul_34 Biz de 15haftalıkken öğrendik cinsiyeti şuan 27haftalığız allah nasip ederse oğluşumuz olucak inşallah 🤲👶❤️🤰siz erken öprenmişsin detaylıyı bekleyin bakalm hayırlısı 🤗
Yagmur61 Hanife47 Allah bağışlasın ❤️ benim ikinci gebeliğim doktorum ilkinde erken soylemisti kız demişti doğru çıktı
Karelinannesi Yagmur61 kısaca şöyle anlatayım canım erkek tahmini yapıldıysa doğruluk oranı %85 oluyor. Kız tahmini yapılsaydı doğruluk oranı %65 oluyor. Eğer erkekse çünkü bacak arasından belli oluyor ama kız bebek tahmini yapılınca bazen erkek cinsel organını göstermeyebiliyor ve 1 ay vakit istiyor tahminde bulunması için
Yagmur61 Karelinannesi ilk gittigim de erkeğe benziyor dedi ve gittiğim gün den 5 gün sonra tekrar gittim sordum ve erkek dedi
ipekmms Bize de 12.haftada erkeğe benziyo dedi doktor 15.haftada %90 kız ama önümüzdeki ay tam belli olur dedi şimdi 19.haftadayız yarın net ögreniriz inşallah ya
Portakalcicegi Yagmur61 bende 13. Haftada gitmiştim ikizlerim için birisi kız, diğeri erkeğe benziyor yapısı ama kesin değil demişti, 16 da bir daha gittim kız diye söyledi ona da 😊 ikiside kızmış yani
Portakalcicegi Yagmur61 bencede biraz daha büyüsün daha net belli eder kendini 😊Allah önce sağlıklı sonra kalbindekini versin 🥰