Gulaybayer Kızlarım Sizce ? KuzeyKoray isimleri uyumlu mu oğlumun amcasının isimi Koray onun ismini koymak istiyoruz ama yanına ek olarak bir isim daha düşünüyorum sizce nasıl uyumlu mu ? Ve önerilerinize açığımm 🥰
Gulaybayer Eren_umay2 Evet gerçekten kuzey ismi çok güzel ama dediğim gibi Koray ın yanında uyumlu mu sizce
Eren_umay2 Gulaybayer bence hani şahsi fikrim uyumlu değil 🥰🥰 iki isim de tek başına daha güzel duruyor . 🥰☺️
Deletedmom52620 Gulaybayer ikisi de tek düzeyde olduğu İçin kısa bir isim olursa 2 isim olabilir ikisi de tek tek isim gibi olduğu İçin ikisi de güzel
anne96 Gulaybayer neden amcasının adını verıyorsunuz merak ettım ☺️ bence ıkısınden bırısını koysanız daha ıyı olur cubku ıkısı hıcbır zaman bırlıkte soylenmıcek
yigitinannesiiiii Gulaybayer bence iki kardeş ismi gibi yan yana iki farklı kişi gibi oluyor söyleyince başka bi isim düşünebilirsiniz kuzey yerine kuzey ismi güzel fakat korayın yanına gelince dediğim gibi oluyor
TinyBabys Gulaybayer ikiz ismi gibi oluyor bence. Başlı başına güzel ama daha telaffuzu farklı olmalı. Ali Koray, Koray Mert gibi daha hoşuma gitti ama yine de tercih sizin ☺️
mhmmddgc Gulaybayer Kuzey koray uyumlu değil. İlla koray istiyorsanız koray ege, koray efe gibi isimler düşünün.
Nazli18 İkisi de tek başına güzel ama yan yana kesinlikle uyumlu değil çok zorlama geldi bana farklı isimlerle kombin yapabilirsiniz
Semaan Gulaybayer bence tek başına koray güzel yanına bi isim olacak bi isim degil yani deniyorum hepsi saçma duruyor