Kbra52 aybarsaybuke 6 ay denedim olmadı hiç bir sebep yokken sonra yumurtlama dönemini takip ettim ilişki yaşarken hiç stres yapmadım oldu mu olmadı mı düşünmedim düzgün bir şekilde bir ay denememde oldu
anne96 aybarsaybuke adet baslangıcından ıtıbaren 11. gün yumurtlamanın oldugu zaman ve gunasırı ılıskı olması lazım. ılıskıden sonra sırtustu yatıp bır sure kalkmamak lazım ve belın altına yastık koymayı da onerıyorlar ve hemen tuvalete gıtmemek lzım
Evhamlianne92 aybarsaybuke bende yumurtlama donemimde kaldim. Adet sonrasi uygulamadan takip et 4-5 gunluk bir sure var hergun ya da gun asiri birlikte olun
Lastromance aybarsaybuke diyet ve spora başladım gebe kaldım kendiliğinden yoksa pcosum var zor oldu ilki sonrakiler kendiliğinden oldu canım bence etkisi var.
Zehraergul Sadece 1 kez korunmadık ve o gün hamile kaldım.. hemen de ayağa kalkıp duşa falan girmiştim, az süprizli 🫢